08-09-14 The Red Frog Crew - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jonathan & Esther TheSiblings - WaarBenJij.nu 08-09-14 The Red Frog Crew - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jonathan & Esther TheSiblings - WaarBenJij.nu

08-09-14 The Red Frog Crew

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Jonathan & Esther

08 September 2014 | Australië, Melbourne

Daar staan we dan. Nog geen week in Australië en wij hebben de mogelijkheid om mee te werken met een van de grootste vrijwilligers organisaties van Australië. Prijs God !

Na onze eerste dienst van Hillsong zijn wij in gesprek geraakt met een van de jeugdleiders van Hillsong. Hij heeft ons uitgenodigd om mee te gaan met de jeugd, die op maandag avond vrijwilligers werk doen voor de Red Frogs. Aangezien Jonathan en ik graag nieuwe mensen willen leren kennen, hebben wij gelijk toegestemd.

Om 7 uur ’s avonds komen wij bij elkaar en na een gezamenlijk diner begint de avond. De avond bestaat uit het bakken van pannenkoeken voor studenten van de universiteit van Melbourne. Een deel van het team staat in de keuken een ander deel schuift gezellig aan bij de studenten. De muziek gaat aan en het keukenpersoneel begint te swingen in de keuken. Gezelligheid komt naar boven en Jonathan en ik voelen ons gelijk thuis tussen de swingende pannenkoekbakkers. Hoewel voor ons de avond bestaat uit het bakken van pannenkoeken, zie ik mijn nieuwe collega’s evangeliseren. Dit geeft een gezegend gevoel!